Son İletiler

Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 ... 10
1
Makina 1 kez kullanıldı 6 ay garantisi devam ediyor





2
Aktiviteler / Ynt: Evcil Sevgisi Muhabbet Hanesi
« Son İleti Gönderen: Rıdvan BOSTANCI Dün, 10:21:15 »
Günaydın
hayırlı günler.
3
Aktiviteler / Ynt: Evcil Sevgisi Muhabbet Hanesi
« Son İleti Gönderen: Yasin TAŞÇI Dün, 08:20:44 »
Günaydın..
4
Aktiviteler / Ynt: Evcil Sevgisi Muhabbet Hanesi
« Son İleti Gönderen: Erol DEMİRBAĞ Dün, 07:42:40 »
Günaydın arkadaşlar!
5
Aktiviteler / Ynt: Evcil Sevgisi Muhabbet Hanesi
« Son İleti Gönderen: Yasin TAŞÇI 19 Eyl 2018, 10:33:56 »
Günaydın
6
Aktiviteler / Ynt: Evcil Sevgisi Muhabbet Hanesi
« Son İleti Gönderen: Yaşar KARATAŞ 19 Eyl 2018, 08:52:00 »
Günaydın
7
Manisa / Ynt: Tolga UÇAR
« Son İleti Gönderen: Tolga UÇAR 19 Eyl 2018, 07:57:20 »
evet aynen öyle Emrullah
Caner merhaba irtibatta olalım kardeşim.Alhisarın neresindenssin ?
[/quote

Ya Akhisarda kime sorsan Tolga  Ağa kim diye herkes gösterir değil mi abi  :)  Saygılar özledik
8
Aktiviteler / Ynt: Evcil Sevgisi Muhabbet Hanesi
« Son İleti Gönderen: Erol DEMİRBAĞ 19 Eyl 2018, 07:50:39 »
Günaydın arkadaşlar!

9
Masafe olayı problem. On beş dakika önce buradan bir arkadaş ısrarla geleceğini söyledi. Hayırlısı.
hayrını görsün abi
10
zaten takım olarak isterdim abi. ama maalesef ne tanıdık var ne araç var. alan arkadaşa hayırlı olsun.
Masafe olayı problem. On beş dakika önce buradan bir arkadaş ısrarla geleceğini söyledi. Hayırlısı.
Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 ... 10